Om Os

Jetsmark Judoklub blev stiftet af Arne Nøhr den 14. april 1982.

Arne Nøhr har gennem hele klubbens levetid været en gennemgående drivkraft i klubben som træner, bestyrelsesmedlem og de fleste af årene også som formand for bestyrelsen.

Klubben indledte træningen i ”Ungdomsborgen” i Pandrup, og fik året efter mulighed for, at træne på Jetsmark Centralskole i Kaas..  – Efter et par år, blev klubben tildelt lokaler på Kaas Forskole, hvor man kunne opfylde ønsket om et klublokale i en nærliggende kælder.

Da man besluttede, at lukke Kaas Forskole, måtte klubben i en kort periode, skifte træningsadresse til Pandrup Skole, hvorefter Jetsmark Judoklub atter flyttede til Jetsmark Centralskole, hvor klubben blev tildelt og indrettede et hyggeligt klublokale i en kælder.

Takket være klubbens dygtige medlemmer, – og ihærdige bestyrelser, har Jetsmark Judoklub altid formået, at bevarer optimisme og tiltroen på klubbens fremtid, trods de turbulente betingelser..

Jetsmark Judoklubs medlemmer har således altid ydet en flot indsats, med talrige mesterskaber til klubben og har dermed, på bedste vis sat tidligere Pandrup Kommune og nuværende Jammerbugt Kommune på Danmarkskortet.

En lille forening som Jetsmark Judoklub, – med tre bestyrelsesmedlemmer, kan naturligvis ikke drive foreningen alene ud fra medlemmernes flotte resultater, men her må klubbens bestyrelser takke forældrene for den flotte og positive opbakning, som altid er blevet udvist.

– Økonomisk set, kan man ikke drive en forening, uden velvillige og positive sponsorer, derfor opfordres alle til, at tilgodese og påskønne Jetsmark Judoklubs sponsorer.. – såvel store som små!

– – o – –

Jetsmark Judoklub fik egne lokaler i foråret 2013, og byder således alle velkommen i Dojo’en på adressen:

Aktivitetsskolen, Svanemosevej 45, Moseby, 9490 Pandrup

v/Træner og kontaktperson: Arne Nøhr, 4027 2919